میرزا
میرزا
هرچی گیرم بیاد for ever alone
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 13 شهريور 1398برچسب:خوش امدی, توسط میرزا نوروز |

 

 به نام خدا .خوش آمدید. امیدوارم با ورود به این وب لحظات خوبی داشته باشید .نظر هم یادتون نره چون به آدم انرژی میده اگه میخواین از وبم بیشتر فیض ببرید به صفحات دیگه هم بسرید  اگه میخواین کپی کنید اشکال نداره اما با ذکر منباء چه قدر هم که شماها گوش میدید به اسرار دوستان یکی از عکسای خودم و دوستامم میزارم ای عکسا هر چند وقت یه بار هم عوض میشن



نظرات شما عزیزان:

:D
ساعت22:04---1 آذر 1391
عکس اولت نمیاد رسیدگی کن

بیشور
ساعت16:36---20 مهر 1391
وبت عالیست

d
ساعت20:45---13 مهر 1391
باسلام
عرض کنم که نظر لطف شماست
من شما را لینک کردم.


یه پسر بامزه
ساعت12:05---26 شهريور 1391
منم همین رو میگم بیا با هم دوست باشیم تا دشمن
فقط وقتی کپی میکنی ادرس سایتشم بنویس مثل الان اگه میشه ادرسه وبلگم رو هم بنویس بعدشم من از سایت کپی میکنم نه از وبلاگه کسی


یه پسر بامزه
ساعت11:18---26 شهريور 1391
خیلی نامردی تو راست میگی نباید کپی کرد مثل خودت
تو که وبلاگه من رو کپی کردی واسه خودت ، اگه ناراحتی دیگه به من سر نزن اگرم منو حک کنی حکت میکنم
افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ال اپای لیلان
ساعت15:55---17 شهريور 1391
ممنون از لینکت لینک شدی

ال اپای لیلان
ساعت19:23---16 شهريور 1391
سلام من لینکت کردم شما هم منو با اسم ال اپای لیلان لینک کن و خبرم کن

ال اپای لیلان
ساعت18:34---16 شهريور 1391
وب قشنگی داری اگه خواستی لینکم کن خبرم کن تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.